Różne

Darmowa pomoc prawna

 

 

Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej

 

Osoby w trudnej sytuacji mogą znaleźć nieodpłatną, profesjonalną pomoc w jednym z 1500 punktów w całej Polsce.

 

Kto może otrzymać pomoc?

  • Każda osoba w trudnej sytuacji życiowej w każdej życiowej sprawie, w tym między innymi w sprawach majątkowych, socjalnych, mieszkaniowych, konsumenckich, rodzinnych, czy pracowniczych;
  • Osoby samozatrudnione – osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą (niezatrudniające pracowników przez minimum 12 miesięcy) mogą liczyć na pomoc również z wnioskami do ZUS, Urzędu Skarbowego, Urzędu Pracy.

 

Co otrzymasz zgłaszając się do punktu? 

  • Profesjonalną pomoc prawnika, wykwalifikowanego doradcy, mediatora;
  • Informację o twoich prawach i obowiązkach w danej sytuacji;
  • Wskazanie sposobu rozwiązania twojego problemu prawnego;
  • Pomoc w sporządzeniu pism i wniosków

 

Gdzie szukać pomocy?

  • Przez internet: na stronie www.np.ms.gov.pl;
  • Przez telefon: numer telefonu najbliższego punktu pomocy znajdziesz na stronie internetowej twojej gminy lub starostwa powiatowego.

 

Bezpłatna pomoc jest skierowana do osób, które nie są w stanie ponieść kosztów pomocy odpłatnej.

 

Dla Zosi

 

 

 

 

Dla Zosi

 

 

Informacje wyborcze

Obwieszczenie
Państwowej Komisji Wyborczej
z dnia 12 czerwca 2020 r.

o kandydatach na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
w wyborach zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.

Na podstawie art. 305 § 2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 i 1504 oraz z 2020 r. poz. 568) Państwowa Komisja Wyborcza podaje do publicznej wiadomości dane kandydatów na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w wyborach zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.

  • BIEDROŃ Robert, lat 44, wykształcenie wyższe politologiczne, poseł do Parlamentu Europejskiego, zamieszkały w Warszawie, członek Wiosny Roberta Biedronia;
  • BOSAK Krzysztof, lat 38, wykształcenie średnie, poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, zamieszkały w Warszawie, członek Konfederacji Wolność i Niepodległość;
  • DUDA Andrzej Sebastian, lat 48, wykształcenie wyższe prawnicze, Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, zamieszkały w Krakowie, nie należy do partii politycznej;
  • HOŁOWNIA Szymon Franciszek, lat 43, wykształcenie średnie, wykonujący zawód publicysty, miejsce pracy: własna działalność gospodarcza, zamieszkały w Otwocku, nie należy do partii politycznej;
  • JAKUBIAK Marek, lat 61, wykształcenie średnie, wykonujący zawód menadżera, miejsce pracy: Browary Regionalne Jakubiak Sp. z o.o., zamieszkały w Warszawie, członek Federacji dla Rzeczypospolitej;
  • KOSINIAK-KAMYSZ Władysław Marcin, lat 38, wykształcenie wyższe medyczne, poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej, zamieszkały w Krakowie, członek Polskiego Stronnictwa Ludowego;
  • PIOTROWSKI Mirosław Mariusz, lat 54, wykształcenie wyższe historyczne, wykonujący zawód nauczyciela akademickiego, miejsce pracy: Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej, zamieszkały w Lublinie, członek Ruchu Prawdziwej Europy - Europa Christi;
  • TANAJNO Paweł Jan, lat 44, wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania, wykonujący zawód przedsiębiorcy, miejsce pracy: IAM4U.pl Sp. z o.o., zamieszkały wWarszawie, nie należy do partii politycznej;
  • TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz, lat 48, wykształcenie wyższe politologiczne, wykonujący zawód pracownika samorządowego, miejsce pracy: Urząd m.st. Warszawy, zamieszkały w Warszawie, członek Platformy Obywatelskiej RP;
  • WITKOWSKI Waldemar Włodzimierz, lat 66, wykształcenie wyższe, wykonujący zawód zarządcy, miejsce pracy: Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Hipolita Cegielskiego, zamieszkały w Poznaniu, członek Unii Pracy;
  • ŻÓŁTEK Stanisław Józef, lat 64, wykształcenie średnie, miejsce pracy: własna działalność, zamieszkały w Krakowie, członek Kongresu Nowej Prawicy oraz Polexitu.

Przewodniczący

Państwowej Komisji Wyborczej

(-) Sylwester Marciniak

-------------------------------------------------------------------

Gm. Sanniki

Pierwsze posiedzenie obwodowej komisji wyborczej w obwodzie

Nr 1

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 2

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 3

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 4

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 5

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

Nr 6

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 7

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 8

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 9

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 10

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 16:00

Nr 11

Miejsce:Szkoła Podstawowa im. F. Chopina w Sannikach ul. Warszawska 181 09-540 Sanniki

Termin: 18 czerwca 2020 r. o godz. 14:00

------------------------------------------------------

POSTANOWIENIE NR 66/2020
Komisarza Wyborczego w Płocku II
z dnia 15 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w gminie Sanniki

 

Informacja wyborcza

 

INFORMACJA

Komisarza Wyborczego w Płocku II

z dnia 12 czerwca 2020 r.

 

Na podstawie art. 182 § 7 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 i 1504 oraz z 2020 r. poz. 568), w celu powołania w gminie Sanniki obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych nadzień 28 czerwca 2020 r., Komisarz Wyborczy w Płocku II informuje, co następuje:

1. Pełnomocnicy wyborczy komitetów wyborczych mogą dokonać dodatkowych zgłoszeń kandydatów do dnia 15 czerwca 2020 r. do godz. 09:00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sannikach do niżej wymienionych komisji wyborczych:

- Nr 1, w liczbie 3,

- Nr 2, w liczbie 1,

- Nr 3, w liczbie 2,

- Nr 4, w liczbie 3,

- Nr 5, w liczbie 2,

- Nr 6, w liczbie 2,

- Nr 7, w liczbie 4,

- Nr 8, w liczbie 3,

- Nr 9, w liczbie 1,

- Nr 10, w liczbie 2

2. W przypadku, gdy liczba zgłoszeń dokonanych przez poszczególnych pełnomocników wyborczych komitetów wyborczych przekroczy liczby wskazane w § 1, członków komisji wyłoni losowanie, o którym mowa w art. 182 § 7 pkt 1, które odbędzie się w dniu 15 czerwca 2020 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Sannikach.

3. Nieobecność pełnomocników wyborczych nie wstrzymuje przeprowadzenia losowania.

 

KomisarzWyborczy
w Płocku II

Małgorzata Marta Walisiewicz

 

 

Informacja

 

W dniu 12.06.2020 r. tj. piątek
Urząd Miasta i Gminy Sanniki
będzie nieczynny.

Dzień wolny o którym mowa przysługuje pracownikom z tytułu wystąpienia święta w dniu wolnym od pracy u danego pracodawcy,
u którego obowiązuje 5-dniowy tydzień pracy.

 

UWAGA

W dniu 12 czerwca tj. w piątek w Urzędzie Miasta i Gminny Sanniki

prowadzona będzie  obsługa wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

Obsługiwani będą wyłącznie pełnomocnicy komitetów wyborczych

oraz osoby zgłaszające się w sprawach wyborów.

 

 

Informacja

 

XIX EDYCJĘ PROGRAMU STYPENDIÓW POMOSTOWYCH

„Stypendia Pomostowe” to rozbudowany program stypendialny, w którym można uzyskać stypendium na I rok i dalsze lata studiów.

Zapraszamy zdolnych, ambitnych maturzystów ze wsi i małych miejscowości, pochodzących z niezamożnych rodzin, którzy chcą studiować. W roku akademickim 2020/2021 czekają na Was stypendia pomostowe na I rok studiów w wysokości 500 zł miesięcznie, które będą wypłacane przez 10 miesięcy.

O stypendium na I rok studiów może aplikować każdy maturzysta z 2020 r., który ukończy szkołę ponadgimnazjalną w 2020 roku i:

  • zda dobrze maturę w bieżącym roku szkolnym
    (uzyska odpowiednią ilość punktów zgodną z wymaganiami programu);
  • zostanie przyjęty w roku akademickim 2020/2021 na I rok stacjonarnych studiów I stopnia, lub I rok stacjonarnych jednolitych studiów magisterskich, realizowanych w polskich publicznych uczelniach akademickich;
  • mieszka na wsi lub w mieście do 20 tys. mieszkańców;
  • pochodzi z niezamożnej rodziny
    (w której dochód na osobę nie przekracza 1820 zł brutto);

a ponadto spełnia jeden z poniższych warunków:

  • pochodzi z rodziny byłego pracownika PGR
    lub
  • jest/był uczestnikiem* finałowego etapu olimpiad przedmiotowych w szkole ponadgimnazjalnej
    lub
  • jest członkiem rodziny wielodzietnej lub jest/był wychowankiem rodziny zastępczej bądź państwowego domu dziecka
    lub
  • ma rekomendację lokalnej organizacji pozarządowej uczestniczącej w bieżącej edycji programu.

    * Jeśli finałowy etap olimpiady został odwołany z powodu epidemii koronawirusa, o stypendium pomostowe w segmencie IB aplikować mogą kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do III (finałowego) etapu danej olimpiady.

Rekrutacja do programu przebiegać będzie on-line na www.stypendia-pomostowe.pl.
Aplikacja do składania wniosków aktywna będzie od 12 sierpnia do 14 września 2020 r., do godziny 16.00.

Stypendium pomostowe na I rok studiów wynosi 5000 zł i jest wypłacane w 10 miesięcznych ratach po 500 zł.
Stypendyści, którzy osiągną dobre wyniki w nauce, mogą korzystać ze stypendiów na II, III i IV rok studiów, stypendiów językowych, stypendiów na wyjazd na zagraniczną uczelnię, stypendiów doktoranckich oraz staży zagranicznych.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z  ZASADAMI I REGULAMINEM PROGRAMU

 

Programem zarządza: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości

Autor i Partner Strategiczny: Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności

Partner Strategiczny: Narodowy Bank Polski

Partnerzy Główni:  Fundacja Wspomagania Wsi, Fundacja BNP Paribas

Partnerzy: Koalicja lokalnych organizacji pozarządowych

Program realizowany jest przy wsparciu organizacyjnym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.

 

Wsparcie dla Kół Gospodyń Wiejskich

 

Koła gospodyń wiejskich mogą składać wnioski o pomoc

Rok 2020 jest trzecim z rzędu, w którym koła gospodyń wiejskich mogą ubiegać się w ARiMR
o dotację na swoją działalność.  Nabór wniosków rozpoczął się 5 czerwca  2020 r. i potrwa
do30 września 2020 r., chyba że wcześniej wyczerpana zostanie tegoroczna pula środków przewidziana na ten cel, która wynosi 40 mln zł. O pomoc można ubiegać się w biurach powiatowych Agencji.

By sięgnąć po wsparcie z ARiMR, które jest finansowane z budżetu państwa, koło musi być zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Kół Gospodyń Wiejskich. Teraz figuruje w nim 9124 organizacji tego typu. Najwięcej w województwach wielkopolskim – 1380 kół, lubelskim - 1182 i mazowieckim - 1173. Wysokość pomocy dla koła uzależniona jest od liczby jego członków. I wynosi: 3 tys. zł – dla koła liczącego nie więcej niż 30 członków, 4 tys. zł – jeśli koło liczy od 31 do 75 członków
i 5 tys. zł  – w przypadku, gdy koło tworzy ponad 75 osób. Koła gospodyń wiejskich, które chcą działać w oparciu o ustawę nadającą im osobowość prawną, umożliwiającą prowadzenie działalności gospodarczej i dostęp do państwowych dotacji, mogą powstawać nie tylko na wsiach. Mogą być one być tworzone również w miastach liczących do 5 tys. mieszkańców, a także na terenie sołectw położonych w granicach miast.

–  Z roku na rok program wsparcia dla KGW cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdza wzrost liczby kół, które wnioskują o pomoc.  W 2018 r. ze wsparcia skorzystało ponad 4,8 tys. kół, które otrzymały łącznie ok. 16,3 mln zł.  Rok później pomoc w kwocie 29,7 mln zł trafiła już do blisko 8,6 tys. kół.  - Cieszę się, że ARiMR może współpracować z kołami gospodyń wiejskich, które odgrywają ważną rolę w aktywizowaniu lokalnych społeczności, integrowaniu mieszkańców, budowaniu wspólnoty,
jak i kultywowaniu polskich tradycji  – mówi Tomasz Nowakowski, Prezes Agencji Restrukturyzacji
i Modernizacji Rolnictwa.    

Szczegółowe informacje można otrzymać w placówkach ARiMR, pod numerem bezpłatnej infolinii
800 380 084 oraz na stronie internetowej www.arimr.gov.pl.

 

Nabór wniosków

 

Nabory wniosków w LGD AKTYWNI RAZEM

 

Termin: 15 czerwca – 30czerwca 2020 r. do godz. 15:00

 

Nabór wniosków w ramach projektu grantowego:

Przedsięwzięcie3.1.1 Jest tylko jedna Ziemia

  • Konkursy, szkolenia, wizyty studyjne, wydarzenia w zakresie edukacji mieszkańców i podmiotów w tematyce ekologii i ochrony klimatu,

limit dostępnych środków w ramach ogłaszanego naboru: 150000,00 zł.,

kwota grantu: 5 000,00 zł(konkurs nr 1/2020/G)

 

Nabór wniosków na operacje:

Przedsięwzięcie 3.4.1 CO2? Nie dziękuję

  • Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej,

limit dostępnych środków w ramach ogłaszanego naboru:388 761,47 zł.,

kwota pomocy: do 129 587,00 (konkurs 1/2020)

 

Wnioski i formularze, Strategia rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność na lata 2016-2022 dla LGD AKTYWNI RAZEM (LSR), szczegółowe ogłoszenia na naborach wraz z przykładami działań i zapotrzebowaniem zgłaszanym podczas spotkań i warsztatów w procesie konsultacji LSR dostępne są na stronie internetowej LGD AKTYWNI RAZEM www.aktywnirazem.pl oraz w biurach Stowarzyszenia w Gąbinie, ul. Stary Rynek 15 i w Łącku, ul. Brzozowa 1, tel.: 24 276 61 33, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Z uwagi intensywną pracę organizacji w tym okresie oraz chęć udzielenia rzetelnej i kompletnej informacji niezbędnej dla prawidłowego wypełnienia wniosku, prosimy o wcześniejsze telefoniczne uzgodnienie terminu doradztwa.

Zapraszamy do kontaktu i ścisłej współpracy z LGD w trakcie planowania i przygotowywania wniosków.

 

Obwieszczenie

 

OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

o wydaniu decyzji

 

Na podstawie art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018 r.,
poz. 1474 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 26 maja 2020 r. Wojewoda Mazowiecki wydał decyzję NR 50/SPEC/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 583 polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu inżynierskiego w km 25+403 w miejscowości Krubin wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie”.

Inwestorem przedsięwzięcia jest: Zarząd Województwa Mazowieckiego, reprezentowany przez Mazowiecki Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, działający przez pełnomocnika Pana Tomasza Bachanowicza.

Działki usytuowania obiektu (inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Sanniki, powiat gostyniński, województwo mazowieckie):

- numery działek w istniejącym pasie drogowym:

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 28, 72,

- numery działek w projektowanym pasie drogowym (tłustym drukiem – numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję, przechodzące na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego, w nawiasach numery działek po podziale):

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 173 (173/1, 173/2), 188 (188/1, 188/2),
56 (
56/2, 56/1), 74 (74/2, 74/1),

- numery działek stanowiące teren wód płynących:

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 71, 73, 174,

- numery działek podlegające ograniczeniu, niewchodzące w skład projektowanego pasa drogowego, przeznaczone pod budowę tymczasowego obiektu budowlanego – objazdu (tłustym drukiem – numery działek po podziale podlegające ograniczeniom):

Gmina Sanniki:

obręb 0007 Krubin – działki o nr ewid.: 56 (56/1, 56/2), 74 (74/1, 74/2).

Do ograniczeń, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy art. 124 ust. 4-7
i art. 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2204).

Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowi podstawę do dokonania wpisów  w księdze wieczystej i katastrze nieruchomości – art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

Jednocześnie informuje się, że w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej posiadającej rygor natychmiastowej wykonalności - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą
5 % wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego.

Ponadto tutejszy organ wyjaśnia, iż zgodnie z art. 12 ust. 4g ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych: „Jeżeli decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nadany został rygor natychmiastowej wykonalności, decyzję ustalającą wysokość odszkodowania wydaje się w terminie 60 dni od dnia nadania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej rygoru natychmiastowej wykonalności”.

Jeśli wykazują Państwo gotowość do wydania nieruchomości, w celu udokumentowania powyższego faktu winni Państwo wysłać oświadczenie do inwestora.

Od ww. decyzji stronom przysługuje prawo do wniesienia odwołania w terminie 14 dni od skutecznego jej doręczenia, do Ministra Rozwoju, za pośrednictwem Wojewody Mazowieckiego. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Delegatura - Placówka Zamiejscowa w Płocku, ul. Kolegialna 15, 09-402 Płock, pokój nr 102, w następujących godzinach: poniedziałek 13-16 oraz w czwartek 8-12).

 

Data publicznego obwieszczenia 9 czerwca 2020 r.

 

                                                                                   z up. WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

 

Aleksandra Krzoska

Dyrektor Wydziału Infrastruktury

 

Obwieszczenie

 

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA MIASTA I GMINY SANNIKI

z dnia 8 czerwca 2020 r.

Działając na podstawie art. 16 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 i 1504 oraz z 2020 r. poz. 568)  w związku z art. 2 ust. 1 i art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 2 czerwca 2020 r. o szczególnych zasadach organizacji wyborów powszechnych na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych w 2020 r. z możliwością głosowania korespondencyjnego (Dz. U. poz. 979) Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki podajeinformację o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.:

 

Nr obwodu głosowania

Granice obwodu głosowania

Siedziba obwodowej komisji wyborczej

1

Granice administracyjne sołectw: Brzezia, Lasek

Była Szkoła Podstawowa w Brzezi, Brzezia 39A, 09-540 Sanniki

 

Lokal dostosowany do potrzeb wyborców niepełnosprawnych

 

2

Granice administracyjne sołectw: Brzeziny, Sielce.

Remiza OSP w Sielcach, Sielce 27A, 09-540 Sanniki

 

3

Granice administracyjne sołectw: Działy, Lubików, Staropól. Granice administracyjne sołectwa Osmolin, ulice: ul. Luszyńska, ul. Kiernozka, ul. Kościelna, ul. Rynek, ul. Sannicka, ul. Wiatraczna.

Szkoła Podstawowa w Osmolinie, Osmolin ul. Sannicka 4, 09-540 Sanniki

 

4

Granice administracyjne sołectw: Osmólsk, Szkarada. Miasto Sanniki: wszystkie numery domów położonych przy: ul. Krótka, ul. Lotników, ul. Łowicka, ul. Polna, ul. Topolowa, ul. Warszawska-numery nieparzyste od 121 do 191, ul. Wiejska, ul. Żychlińska.

Remiza OSP w Sannikach, ul. Warszawska 119, 09-540 Sanniki

 

Lokal dostosowany do potrzeb wyborców niepełnosprawnych

 

5

Miasto Sanniki: wszystkie numery domów położonych przy: ul. Bankowa, ul. Bohaterów Ludowych, ul. Firmowa, ul. Jaśminowa, ul. Poprzeczna, ul. Północna, ul. Skrajna, ul. Witosa, ul. Wschodnia, ul. Zachodnia, ul. Żabia, ul. Żytnia, ul. Warszawska-wszystkie numery parzyste oraz numery nieparzyste od 1 do 119

Siedziba Instytucji Gminnych, ul. Wólczyńska 75, 09-540 Sanniki

 

Lokal dostosowany do potrzeb wyborców niepełnosprawnych

 

6

Miasto Sanniki: ul. Chopina, ul. Fabryczna, ul. Parkowa, ul. Tkacka. ul. Młynarska, ul. Wólczyńska

Siedziba Instytucji Gminnych, ul. Wólczyńska 75, 09-540 Sanniki

 

Lokal dostosowany do potrzeb wyborców niepełnosprawnych

 

7

Granice administracyjne sołectw: Wólka (miejscowości: Wólka Niska, Wólka Wysoka), Mocarzewo.

Remiza OSP w Wólce, Wólka Wysoka 5A, 09-540 Sanniki

 

8

Granice administracyjne sołectw: Aleksandrów, Krubin. Granice administracyjne sołectwa: Czyżew.

Szkoła Podstawowa w Sannikach, ul. Warszawska 183, 09-540 Sanniki

 

9

Granice administracyjne sołectwa: Lwówek

Remiza OSP w Lwówku, Lwówek 48, 09-540 Sanniki

 

Lokal dostosowany do potrzeb wyborców niepełnosprawnych

 

10

Granice administracyjne sołectw: Nowy Barcik, Stary Barcik.

Była Szkoła Podstawowa w Barciku, Nowy Barcik 47, 09-540 Sanniki

 

Lokal dostosowany do potrzeb wyborców niepełnosprawnych

 

11

Dom Pomocy Społecznej w Sannikach

Dom Pomocy Społecznej w Sannikach, ul. Wólczyńska 10, 09-540 Sanniki

 

 

Głosować korespondencyjnie może każdy wyborca.

Zamiar głosowania korespondencyjnego powinien być zgłoszony przez wyborcę komisarzowi wyborczemu za pośrednictwem urzędu gminy w gminie, w której wyborca ujęty jest w spisie wyborców, najpóźniej do dnia 16 czerwca 2020 r.

Wyborca podlegający w dniu głosowania obowiązkowej kwarantannie, izolacji lub izolacji w warunkach domowych może zgłosić zamiar głosowania korespondencyjnego najpóźniej do dnia 23 czerwca 2020 r. Natomiast wyborca, który rozpocznie podleganie obowiązkowej kwarantannie, izolacji lub izolacji w warunkach domowych po tym terminie, może zgłosić ten zamiar najpóźniej do dnia 26 czerwca 2020 r.

Głosować przez pełnomocnika mogąwyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat lub posiadający orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w tym także wyborcy posiadający orzeczenie organu rentowego o:

1) całkowitej niezdolności do pracy i niezdolności do samodzielnej egzystencji;

2) całkowitej niezdolności do pracy;

3) niezdolności do samodzielnej egzystencji;

4) o zaliczeniu do I grupy inwalidów;

5) o zaliczeniu do II grupy inwalidów;

a także osoby о stałej albo długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym, którym przysługuje zasiłek pielęgnacyjny.

Wniosek o sporządzenie aktu pełnomocnictwa powinien zostać złożonydo Burmistrza Miasta i Gminy Sanniki najpóźniej do dnia 19 czerwca 2020 r.

Głosowanie w lokalach wyborczych odbywać się będziew dniu 28 czerwca 2020r.od godz. 700 do godz. 2100.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Sanniki

/-/ Gabriel Wieczorek

 

Komunikat wyborczy

 
K O M U N I K A T
KOMISARZA WYBORCZEGO W PŁOCKU I i II

w sprawie zgłoszeń kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta RP zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.

W związku z zarządzonymi wyborami Prezydenta RP na dzień 28 czerwca 2020 r. informujemy, iż do dnia 12 czerwca 2020 r. (piątek) można zgłaszać kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych.
Zgłoszeń kandydatów do komisji mogą dokonywać komitety wyborcze oraz wyborcy. Zgłoszenia można składać w urzędach gmin.
Zachowują ważność i nie muszą być ponawiane zgłoszenia kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych dokonane w związku z wyborami, które nie odbyły się w dniu 10 maja 2020 r.
Druk zgłoszenia do komisji w załączeniu.
1. dla komitetu wyborczego
2. dla wyborcy

Komisarz Wyborczy w Płocku I Komisarz Wyborczy w Płocku II
/-/Edyta Dzielińska /-/Małgorzata Marta Walisiewicz


druk_zgloszenie_do_obkw_-_komitet.pdf
druk_zgloszenie_wyborcy_do_obkw_-_prezydent2020.pdf